POŠKODBE PRI DOSTAVI
Pri prevzemu pošiljke se mora njena vsebina preveriti, saj v primeru poškodb pošiljke kupec celotno pošiljko (paket, zaščitne vrečke, izdelke) lahko vrne na naslov podjetja SVEČA d.o.o., ki mu bo zagotovil nadomestno pošiljko.
PRAVICA DO VRAČILA IZDELKA
V skladu z določili 43.č. člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima kupec pravico, da nam v 14 dneh pisno sporoči, da odstopa od naročila ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok 14 dni začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga. Kupec mora v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti nepoškodovano blago, v nepoškodovani originalni embalaži in nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Tudi če kupec v 14 dneh po prejemu vrne blago, se šteje, da odstopa od naročila.
Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.
Kupnino vam vrnemo takoj po prejetju vrnjenega blaga. Za nakazilo kupnine nam posredujte številko vašega osebnega računa. Edini strošek, ki vas bremeni pri odstopu od naročila je morebitni strošek pošiljanja izdelka nazaj k nam.
ZAVRNITEV VRAČILA IZDELKOV
Sveča d. o. o. si pridržuje pravico zavrniti vračilo izdelkov v naslednjih primerih:
- če ugotovi, da so bili izdelki uporabljeni,
- če ugotovi, da je neuporabnost izdelka oz. poškodba izdelka posledica nepravilnega ravnanja kupca,
- če izdelki niso bili vrnjeni v originalni embalaži,
- če so izdelki bili poslani na naš naslov z odkupnino.
Kontakt:
Telefon: 00 386 2 764 05 11
Fax: 00 386 2 764 05 10
E-mail: internetna.prodaja@sveca.si