Pogoji nakupa
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine SVEČA d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1). Spletna trgovina SVEČA d.o.o. je spletna trgovina, ki jo upravlja SVEČA d.o.o. (v nadaljevanju podjetje).
CENE IZDELKOV
Naročanje v spletni trgovini Sveča d.o.o. poteka v slovenskem jeziku prek interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog. Vse cene so navedene v evrih ter vsebujejo davek na dodano vrednost.
AVTORSKE PRAVICE
Vsi članki, vodniki po nakupih in slikovno gradivo ter opisi izdelkov so last njihovih avtorjev in se jih brez dovoljenja ne sme razmnoževati.
Podjetje bo shranilo besedilo pogodbe in bo dostopno potrošniku.
Spletna trgovina SVEČA d.o.o.
Informacije o pritožbenem postopku v podjetju
V podjetju Sveča d.o.o. si prizadevamo za zadovoljstvo strank ter nenehno izboljševanje poslovanja spletne trgovine. Spoštujemo zakonodajo o varstvu potrošnikov in naša vizija je postati prijazna spletna trgovina. A ker se napake dogajajo se lahko zgodi, da je izvedba z naše strani drugačna od vaših pričakovanj. V kolikor bi želeli oddati pritožbo glede našega poslovanja, lahko to naredite na več načinov. Sporov si res ne želimo in zato se trudimo po naših najboljših močeh, da le-te rešimo izvensodno ter sporazumno.
Pritožbo lahko pisno podate na sedež podjetja (Sveča d.o.o. Pobrežje 6a, 2284 Videm pri Ptuju), ali preko e-pošte: . Na vaše pritožbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času (najkasneje v roku 30 dni po prejemu le-te). Za vsa pojasnila v zvezi s pritožbenim postopkom nas lahko kontaktirate na 00 386 2 764 05 11. Za vse nerešljive spore je pristojno okrajno sodišče.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
V skladu s točko 7.12. Splošnih pogojev uporabe elektronskih komunikacijskih storitev družbe Sveča d.o.o., Sveča d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Sveča d.o.o. kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr
Ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov.
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Stvarna napaka
Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt. Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Možnost in pogoji poprodajnih storitev in prostovoljne garancije
Podjetje ne nudi poprodajnih storitev in prostovoljne garancije.